czwartek, 30 czerwca 2016

Poczuć się księżniczką..

Czerwiec to miesiąc, w którym wszystko nabiera jasnych barw. Szczególnie kiedy nasze umęczone umysły doczekały się wypoczynku. Chociaż jak wiadomo, od połowy miesiąca szkoła to zazwyczaj tylko formalność i sezon wycieczkowy.
Podczas mojej jednodniowej podróży do Opola, zawędrowaliśmy również do zamku w Mosznej, który był dla mnie największą atrakcją.
Nawet  się  nie zastanawiałam, i wraz z moim aparatem pomknęłam na początek, aby uchwycić piękno tej budowli. Chyba mam jakąś słabość do zamków, bo najchętniej spędziłabym tam cały dzień, chodząc po tym ogromnym dziedzińcu. Moja wyobraźnia zaczęła pracować, i już przeniosłam się do mojej ukochanej Anglii w XIII i XIX  wieku.No ale co poradzić, przecież każda z nas kiedyś marzyła aby zostać księżniczką, a  gdzieś we mnie to marzenie nadal pozostało. Zapraszam na  fotorelację, i  mam nadzieję, że jeszcze wrócę w to miejsce.










27 komentarzy:

  1. Jejku jak tam pięknie! <3
    Sama bym się tam wybrała z chęcią, tylko szkoda, że mam tak daleko.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia. Muszę się tam wybrać. Obserwuję i czekam na więcej postów :)
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale pięknie!
    chyba muszę to odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miejsce jest piękne!

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zamek! Jest zachowany w bardzo dobrym stanie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne miejsce! Rzeczywiście można się w nim poczuć jak księżniczka.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam dawno dawno temu z rodzicami i na pewno muszę odwiedzić to miejsce ponownie! Super zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo bajkowo. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne miejsce! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce! Niczym wyjęte z bajki.. te wieżyczki i zdobienia. Zdjęcia świetnie oddają klimat tamtego miejsca!
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, the pictures are amazing!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjęcia, miejsce takie z klimatem :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie wspaniałe miejsce ♥ Cudowne zdjęcia :)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne miejsce, takie magiczne *-*

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny jest ten zamek! *.*

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne miejsce, chciałabym tam pojechać :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tam jest cudownie! Chciałabym kiedyś odwiedzić to miejsce i poczuć się właśnie jak prawdziwa księżniczka!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamek w Mosznej:D Raz tam byłam na wycieczce ^^ I polecam ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  21. PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne miejsce, jejku

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak w bajce :) Piękne zdjecia :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń