poniedziałek, 25 lipca 2016

3 ulubione matowe pomadki

Matowe pomadki stały się hitem i muszę przyznać, że mnie również urzekły. Nigdy nie przepadałam za święcącymi ustami, wolałam aby wyglądały bardziej estetycznie. Niestety nie tak łatwo o dobry matowy produkt,
a tutaj przedstawiam moich 3 ulubieńców, których używam już od dłuższego czasu.

  • Golden Rose - Matte Lipstick Crayon nr 13
Pomadka jest bardzo intensywna, lekko przesusza usta, ale z użyciem balsamu do ust się sprawdza. Jej trwałość nie jest rewelacyjna, ale gama kolorów zdecydowanie to wynagradza.



  •  Maroccan Dream - Matte Liquid Lips  nr 01 
Na tą chwilę jest moją ulubioną płynną matową pomadką. Jej trwałość jest genialna, a na ustach prezentuje całkowity mat. Kolory są bardzo intensywne, lecz mnie urzekł ten najjaśniejszy lekko wpadający w brąz.

  • Lovely - Perfect Line (konturówka)  nr 01
Odcień tego brudnego różu po prostu przyciąga nie jedną osobę, konturówka dobrze się sprawdza nałożona nawet jako samodzielny produkt.



9 komentarzy:

  1. Ja od zawsze byłam zwolenniczką matowych pomadek, kredkę z Lovely posiadam i uwielbiam jej kolor, niestety, z trwałością jest kiepsko :(.
    A pomadkę z Golden Rose chciałam nawet ostatnio kupić, niestety nie była dostępna stacjonarnie.
    O Maroccan Dream słyszę pierwszy raz i chętnie ją wypróbuję, płynne pomadki bardzo lubię ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te matowe kredki z GR, mimo że tak jak mówisz- z trwałością jest nie najlepiej, ale zdecydowanie mają piękne kolory i duży wybór :)
    ostatnio kupiłam tę konturówkę z Lovely, długo polowałam na ten kolor, no ale cóż, jest cudowny :) a konturówka jest mega trwała
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki z Golden Rose są świetne !
    Śliczny jest właśnie kolor brudnego różu.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisane, podoba mi się! Obserwuję ♥ Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pierwszą pomadkę i kolor bardzo mi się podoba :) Ogólnie jestem zadowolona i zgadzam się z tym, że lekko przesusza usta. Ta z firmy Bell też ma ładny kolor :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredki jak i inne produkty do ust od GR są rewelacyjne! Używam ich namiętnie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w planach zakupić jedną z pomadek z Golden Rose ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory, ja żadnej z nich nie mam
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te matowe kredki z Golden Rose!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń