poniedziałek, 11 lipca 2016

Pociągowa wolność.

Właśnie w tym momencie prawdopodobnie siedzę na całkiem wygodnym fotelu, z słuchawkami w uszach, bądź książką w dłoni. Jednak moje oczy przyciąga widok zza okna, który zmienia się z godziny na godzinę.
Dlatego też, czas płynie całkiem szybko. Możliwe, że poznaliśmy kogoś, kto opowiada nam o swoich zaplanowanych wakacjach. Może poznałam kogoś kto czytał tą samą książkę co ja i chętnie opowiada o swoich wrażeniach. Po pewnym czasie wychodzę na korytarz, rozglądam się i widzę uśmiechniętych ludzi, którzy relaksują się w drodze na swoje wymarzone i wyczekane wakacje. W końcu jak dojadą, rozpoczną swoją przygodę.

A wiecie co? Ja rozpoczynam moje wakacje już w pociągu, i to jest właśnie chwila na, którą z upragnieniem czekam. Aby poczuć tę wolność, możliwości, i szczęście. Żeby zostawić za sobą wszystkie zmartwienia i myśli, i rozpocząć prawdziwy wypoczynek.











11 komentarzy:

  1. Warto uczynić swoje życie jednym wielkim kreatywnym i artystycznym odpoczynkiem. Mówię to w pozytywnym znaczeniu tych słów. Twoje zdjęcia są wyżej opisanym artyzmem i mam nadzieję, że przez nie będziesz rozwijać swoje pasje :)
    Zapraszam do mnie <KLIK>


    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Zgadzam się z Tobą w 100%, po części znam to uczucie. Ja kiedy wyjeżdżam co roku z rodziną na Mazury o 4:00 rano czuję dokładnie to samo. Właśnie w tym momencie rozpoczynam moją wakacyjną podróż. Zostawiam za sobą swoje smutki, zmartwienia, problemy. Czuję prawdziwe szczęście i wolność. Sama podróż jest dla mnie czystą przyjemnością. To coś niezwykłego! Cieszę się, że napisałaś ten post! Mega miło mi się czytało. Czułam się tak jak bym po części czytała siebie, haha. Ja wyjeżdżam w czwartek i będę na pewno czuć to samo! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;) jechać i jechać, to jest to :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia! Fajnie, że wyjeżdżasz, udanych wakacji!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super styl pisania! :)
    Zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Równiez bardzo lubię jezdzic pociągami, dla mnie też wlasnie tam zaczynają się juz wakacje :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Uwielbiam wakacyjne podróże :)
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. też marze o tym, aby zostawić wszystkie zmartwienia ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacyjne podróże są genialne!

    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pociągiem jechałam kilka razy w życiu i całkiem dobrze wspominam te podróże, chociaż oczekiwałam klimatu niczym z Harrego Pottera :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń